Ik vond het een zeer leerzame voormiddag. Aanvankelijk dacht ik dat het terugkommoment saai zou zijn, maar dat was absoluut niet het geval. De instructeurs zorgden voor een aangename sfeer door een mooie combinatie van sérieux en humor. De gesprekken waren bovendien erg nuttig, omdat het interessant was om ieders kijk op het verkeer te horen. Bedankt voor de fijne en leerrijke voormiddag!