Overal vond ik het een zeer aangename ervaring, ik ben bewust geworden van meerdere zaken waar ik eerst nog niet bij stil stond. Het duurde best wel lang, maar dat is natuurlijk ook moeilijk aan te passen als iedereen wilt rijden. Zeer geslaagde opleiding!